Spørgsmål
Her finder du svar på vores oftest stillede spørgsmål
Kvalitet
Indgående reklamationer for 2024
Reklamationer
Procent: 0,15%
Reklamationer opgøres som samtlige indkomne leveringshenvendelser fratrukket reklamationer, der ikke skyldes forhold hos SAMDI eller leverandøren. Reklamationsprocenten opgøres som antal reklamationer divideret med antal leveringer.
Behandling af indgående reklamationer
Alle reklamationer registreres og fremgår umiddelbart i SAMDIs systemer, der også kan anvendes til information af kunder og leverandører. Den ansvarshavende for det pågældende distributionsområde sørger for at besvare alle reklamationer, så kunden til enhver tid kan oplyses om årsag til og behandling af reklamationen. Herved er der et tæt opsyn med de reklamationer, der modtages af SAMDI, og der er mulighed for at gribe ind i områder, hvor der ikke er perfekt kvalitet.
Hvis avisen udebliver
Ring til os, hvis avisen er udeblevet
Vi distribuerer dagbladene Herning Folkeblad, Skive Folkeblad og Midtjyllands Avis.
Hvis du er abonnent på en af disse, og den udebliver, kan du kontakte Mediehusene Midtjyllands Kundecenter på tlf. 96 26 37 70 i følgende tidsrum:
Mandag - tirsdag - torsdag: Kl. 7.30 - 16.00
Onsdag: Kl. 9.00 - 16.00
Fredag: Kl. 7.30 - 15.00
Lørdag: Lukket